Fredag og Danmark holder fri

Godmorgen, kære læsere

Det er fredag morgen og størstedelen af den danske befolkning holder fri.

Sådan en morgen her burde man:

1. Stå tidligt op og liste ned af trappen iklædt det helt rigtige lingeri og sendaler med så meget hæl, at de på den pæneste måde understøtter de velplejende ben.
2. Drikke kaffe på den nylavede terrasse sammen med manden, mens jeg roser hans kompetencer som håndværker.
3. Lave en stor lækker brunch til familien, som er både indbydende og klar, når familien vågner friske og udhvilede på 4 forskellige tidspunkter.
3. Ordne ALT vasketøjet.
4. Vaske gulv (det trænger virkeligt).
5. Vaske vinduer (det ville forbedre vejrudsigten en hel del)
5. Ringe til mor og far - og invitere dem på fredags middag.
6. Lave fredags middag. Bestående af simremad, som skal stå minimum tre timer ved lav blus og omrøres hver 10. minut. 
7. Gå mindst 10.000 skridt (eller er det 15.000? Jeg er i tvivl)
8. Ringe til Søster.
9. Kontakte veninderne.
10. Give tilbagemelding på kontrakt fra en virksomhed, som gerne til købe Co:Act til en længerevarende opgave.
11. Lave kloge opslag på de sociale medier (eller bare semi kloge)
12. Opdatere hjemmesiden med ny smart grafik samt mit nyeste tiltag. (Du kan nu uddanne dig som Coach hos Co:Act (NICE!). 
13. Styrketræne i mindst to timer med særlig fokus på baller og lår. (Hvorfor har man ikke opfundet en stol, som man ikke får flad bagdel af at sidde på???? Er der lige en eller anden, som gider opfinde den NU?)
14. Spise sundt og nærende og ikke 1 kg nødder og rosiner på 15 minutter, som i går.
15. Bruge overskudsagtig tid med min datter, hvor jeg kun har fokus på hende. 

Min fredag ser sådan her ud:

kl. 9 - kl. 12 Møde med min københavnske partner.

kl. 11- kl. 12. Opkald fra ny kunde (virkelig dårlig planlægning, I know!)

kl. 12 - kl. 13 Forberedelse til session.

kl. 13 - kl. 14.30 
- Drikke kaffe på den nylavede terrasse sammen med manden
- Lave en stor lækker (lidt forsinket) brunch til familien.
- Ordne ALT vasketøjet.
-Vaske gulv (det trænger virkeligt).
-Vaske vinduer (det ville forbedre vejrudsigten en hel del)
- Ringe til mor og far.
- Ringe til Søster.
- Kontakte veninderne.
- Give tilbagemelding på kontrakt fra en virksomhed, som gerne til købe Co:Act til en længerevarende opgave.
- Lave kloge opslag på de sociale medier (eller bare semi kloge)
- Opdatere hjemmesiden.
- Styrketræne.
- Spise.
- Bruge overskudsagtig tid med min datter, hvor jeg kun har fokus på hende. 
- Gå en lang sansende tur i skoven.

Kan man gå 10.000 skridt på 8,5 minutter?

kl. 14.30 til kl. 16 Møde med Nikolai Damgaard, der er ny Ekspert i momentum. Det glæder jeg mig meget til. Jeg nærer stor respekt for både hans viden og kompetencer, og så er han bare en meget behagelig mand at være i selskab med. 

kl. 16 til kl. 16.30 Gå 4,5 km til Co:Act. Kan lige klare nogle telefonopkald på vejen.

kl. 17 til kl. 18.30 Session på Co:Act. Det er en afsluttende session, hvilket er noget ganske særligt. Vi skal fejre de nye kompetencer.

kl. 19.00 Oprydning og gåtur hjem fra Co:Act. Kan lige klare nogle opkald på vejen.

kl. 20 ca. Hjemme - og lave middag som skal være klar til kl. 18....


Er der nogen der gider, at give mig et par timer mere i døgnet? Lover, at jeg bruger dem på at lave ingenting.

Pokkers, nu når jeg ikke at rede hår. Nå pyt, min københavnske partner må tage mig, som jeg er.

Rigtig god dag derude og husk at hænge på her. 

Senere, så vil jeg nemlig fortælle jer om hvordan man imødekommer hinandens behov som introvert og ekstrovert - og det er i sandhed givende viden. 








Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Når livet kaster udfordringer din vej

Tankens Kraft: En milepæl er nået

Indblik i en kvindes tanker - sukkerfri 2023