Hjertelig velkommen til min blog

Kære Læser

Hjertelig velkommen til min blog!

Her kan du få et indblik i en kvindes liv og tanker. Du kan følge min hverdag som iværksætter og som kvinde, med alle de op- og nedture, som det repræsenterer. I mit firma Co:Act arbejder jeg til dagligt med at lære mænd og kvinder, at kontrollere deres tanker og samtidig med at jeg lærer dem noget, så lærer de i høj grad også mig noget - jeg udvikler mig sammen med dem dag for dag. Jeg vil dele både disse erfaringer samt mine tankehåndterings kompetencer med jer på denne blog. 

Herudover vil jeg give jer et indblik i hvordan det er, som en kvinde fra Thy, at udvikle et helt nyt online koncept og starte en ny digital platform op. Det at have et helt klart billede af hvordan fremtiden skal se ud og så gå målrettet efter det, uanset hvilket afsavn det kræver, er en fortælling i sig selv. 

Jeg er blot en kvinde, med en trang til hele tiden at erhverve mig ny viden samt med en ukuelig vilje til at se det gode i mennesker og i livet generelt. Engang i mellem så er det svært og min vej til at blive selvstændig erhvervsdrivende med to virksomheder, har bestemt været kringlet, hård, grænseoverskridende og enormt spændende og livsbekræftende - og det samme er livet som kvinde. Jeg har mange gange været ved at opgive det hele, men hver gang så er der en indre kraft som træder i karakter og som sikrer, at jeg lander på benene stærkere og mere bevidst end før.

Jeg skriver her udfra de erfaringer, som jeg har gjort mig på min vej og som sådan er denne blog mit subjektive take på hvordan livet og tanker kan håndteres. 

Lad os rejse sammen! Knus Birgitte 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Når livet kaster udfordringer din vej

Tankens Kraft: En milepæl er nået

Indblik i en kvindes tanker - sukkerfri 2023